تاپ دانلود
تاپ دانلود|دانلود تاپ ترین و جدیدترین موزیک ها،آهنگهای شاد،موزیک ویدیو ها،فیلم ها،نرم افزار ها و موبایل

 


.:: آخرین مطالب ::.

جدیدترین نسخه ی نرم افزار مدیریت دانلود ، Internet Download Manager 6.05

جدیدترین نسخه ی نرم افزار مدیریت دانلود ، Internet Download Manager 6.05

( به همراه کرک تست شده / لینک مستقیم )

Internet Download Manager
یکی از معروف ترین و قدرتمندترین نرم افزارهای مدیریت دانلود در جهان می باشد. این نرم افزار به نقل از شرکت سازنده می تواند تا ۵۰۰% سرعت اینترنت را افزایش دهد. در این نسخه از نرم افزار قابلیت های جدیدی به آن افزوده شده که می توان به حل شدن مشکل این نرم افزار با آنتی ویروس Kaspersky و دیوار آتشین شرکت LavaSoft اشاره کرد. این نرم افزار قابلیت های فوق العاده کاربردی و زیادی دارد که روز به روز بر تعداد این قابلیت ها افزوده می شود. از مهمترین آن ها می توان به دانلود ویدئو های آنلاینی که در حال مشاهده از سایت های به اشتراک گذاری ویدئو مانند YouTube و Google Video هستید اشاره کرد.


پیجین نرم افزار چت همزمان با چند آی دی در چند سرویس دهنده چت مجزا

پیجین یک نرم افزار اینترنت برای چت کردن است که به شما اجازه میدهد به طور همزمان با چندین آی دی از چندین سرویس دهنده چت وارد شوید و به گپ و گفتگو بپردازید. این نرم افزار چت همزمان با چند آی دی در چند سرویس دهنده چت مجزا همچنین قابلیت اتصال به اتاق های گفتگوی یاهو را نیز دارد. pidgin همچنین قابلیت های بسیار زیاد تمامی مسنجر ها را همزمان با هم دارد. برای مثال شما می توانید برای دوستان خود در هر سرویسی فایل ارسال کنید , پیغام آفلاین بگذارید, عکس آواتار خودتان را تغییر دهید یا برای دوستتان شکلک ارسال کنید و یا پیغام همگانی ارسال کنید. همچنین این نرم افزار قدرتمند قابل نصب بر روی تمامی سیستم عامل های مایکروسافت را دارد. نرم افزار پیجین قابلیت تغییر تم دارد و همچنین به دلیل کدباز بودن نرم افزار پلاگین های بسیاری برای نصب روی این نرم افزار موجود است. این نرم افزار مسنجر قابلیت اتصال به شبکه های چت زیر را دارد. امیدواریم از دانلود رایگان این نرم افزار چت رایگان لذت ببرید.

Pidgin 2.5.6 - نرم افزار چت همزمان با چند آی دی در چند سرویس دهنده چت مجزا


نرم افزار موزیلا فایر فاکس

به جرات می توان گفت مرورگر موزیلا فایر فاکس Mozilla Firefox سریع ترین، امن ترین و ساده ترین مرورگر حال حاضر جهان محسوب می شود و کاربران آن روزانه در حال افزایش هستند. این نرم افزار موزیلا فایرفاکس بهترین سرعت بارگذاری صفحات وب را داراست و با داشتن فن آوری روز خود قادر است با به روز کردن خوب اطلاعات کش (حافظه موقت مرورگر) در مصرف پهنای باند شما صرفه جویی به عمل آورد.
این نرم افزار فایرفاکس دارای قابلیت تب بندی می باشد که شما را قادر می سازد تا با یک بار اجرای این نرم افزار و به راحتی در یک صفحه با باز کردن چند تب به چند وب در یک زمان مراجعه کنید که کار شما را راحت تر خواهد کرد و در کل می توانید یک وب گردی جذاب را در اینترنت با این نرم افزار تجربه کنید. این نرم افزار Mozilla Firefox دارای قابلیت جستجو آنی در صفحه است که بر عکس اقلب مرورگر ها قادر است کلمات فارسی را به خوبی در صفحه جستجو و در صورت انتخاب هایلایت آن کلمه را در کل صفحه با رنگ روشن و قابل نمایش کند.

از دیگر امکانات نرم افزار فایرفاکس می توان به مرکز دانلود FireFox این مرورگر اشاره کرد که به راحتی می تواند یک مدیر دانلود بسیار قدرتمند برای شما باشد که قابلیت های توقف و افزایش سرعت دانلود را داراست. نرم افزار موزیلا فایر فاکس از جاوا اسکریپت و SVG پشتیبانی کاملی به عمل می آورد و عملا صفحات پاپ آپ تبلیغاتی را به صورت هوشمند شناسایی و از باز شدن آنها جلوگیری می کند که این دو مورد از جالب ترین امکانات این مرورگر است.
نرم افزار فایر فاکس برای شما قابلیت مهاجرت از اینترنت اکسپلور به موزیلا را فراهم می سازد و علاقه های شما، تاریخ، تنظیمات، کوکی ها و کلمه عبور ذخیره شده روی اکسپلور را به طوری منتقل می کند که کار شما را برای انتقال به این مرورگر آسان تر خواهد کرد. هم اینک نسخه ی Mozilla FireFox 3.6.3 و بدون نیاز به نصب این نرم افزار دانلود فایرفاکس را برای شما کاربران عزیز در وبلاگ تاپ دانلود نرم افزار مهیا کرده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

Portable Mozilla Firefox 3.6.3 - نرم افزار موزیلا فایر فاکس


نرم افزار ارسال ایمیل تبلیغاتی به کاربران

ایمیل مارکتینگ امروزه به یک شغل در دنیا بدل شده است؛ ایمیل مارکتینگ به تجارتی اطلاق میگردد که افراد در اینترنت از طریق ارسال ایمیل انبوه به کاربران مختلف قصد فروش و بازاریابی محصولات خود را دارند که معمولا نیز به فروش منتهی می گردد. اما مشکل اینجاست که سرور ایمیل های مختلف مانند یاهو و گوگل مجهز به شناسایی هرزنامه ها و ایمیل های تبلیغاتی هستند و نرم افزار هایی که قادر باشند ایمیل ها را به صورت کامل به Inbox ارسال کنند از اهمیت و کاربرد فراوانی برخورداند که دلیل آن نیز فروش حتمی محصولات در این روش می باشد.  شما به راحتی می توانید لیست Email های خود را از طریق پایگاه های داده، اکسل، فایل های متن و غیره به این نرم افزار وارد کنید که این نرم افزار فرستادن ایمیل به طور هوشمند ایمیل ها را شناسایی نموده و لیست خواهد نمود. سپس فقط کافیست ارسال کننده، موضوع و متن Email خود را تعیین کنید و پس از انجام تنظیمات ارسال ایمیل، دکمه Send Email را بزنید و لذت ببرید. این نرم افزار فرستادن ایمیل همچنین از قابلیت SMTP برخوردار است و به راحتی می توانید از طریق یک سرور SMTP ایمیل های خود را با سرعت و اطمینان بالایی در اینترنت به کاربران خود ارسال نمایید. در این نرم افزار قابلیت ضمیمه کردن فایل نیز وجود دارد و شما به راحتی می توانید فایلی را به عنوان ضمیمه به ایمیل خود متصل کرده و در اینترنت برای تمام کاربران با یک بار آپلود ارسال کنید که بسیار کاربردی و ضروری می باشد. امروز نرم افزار Kristanix Software Email Sender Deluxe را می توانید دانلود نمایید و با نصب این نرم افزار فرستادن ایمیل قادر خواهید بود به یک ایمیل Marketing سریع و لذت بخش بپردازید.

Kristanix Software Email Sender Deluxe 2.26 - نرم افزار ارسال ایمیل تبلیغاتی به کاربران


نرم افزار افزایش سرعت اینترنت

برای بالابردن و بهینه سازی سرعت اینترنت نرم افزارهای زیادی روانه بازار شده اند اما ویژگی های منحصر بفرد نرم افزار Thrittle باعث شده است تا در زمره بهترین ها قرار بگیرد و با وجود سرعت کم اینترنت در کشورمان راه کاری به شمار می رود تا برای بالابردن سرعت اتصالاتی مانند Dial up و ADSL و بهینه سازی آن از اینگونه نرم افزار ها استفاده شود. با این نرم افزار صفحات و دانلود فایل های سریعتر و اتصال شما در برابر disconnect پایدار تر خواهد شد.
این نرم افزار امکان استفاده نهایت پهنای باند اینترنت را تا آخرین بیت آن از مودم سیستم فراهم می آورد و در نتیجه عمل افزایش سرعت دانلود و آپلود فایلها با حداکثر سرعت ممکن صورت می پذیرد، ضمنا نرم افزار دارای رابط کاربری بسیار ساده ای بوده و اکثر نسخه های ویندوز سازگاری کامل دارد.

PGWARE Throttle 6.12.20.2010 - نرم افزار افزایش سرعت اینترنت


دانلود مرورگر سافاری اپل

مرورگر سافاری اپل نسخه 5.0.4 دارای امکانات جدیدی از جمله پشتیبانی کامل از html 5 می باشد. همچنین قابلیت اضافه کردن Extension های مختلف به مرورگر به صورت نهایی ایجاد شده است. موتور جستجوی Bing نیز به صورت پیش فرض در این مرورگر جستجو گر قرار داده شده است. قابلیت Dns Caching برای دسترسی سریع تر به سایت ها تقویت شده است. قابلیت و امکانی به نام Safari Reader نیز تکنولوژی هست که می توانید مقالات موجود در سایت ها را در محیط جالبتری که باعث خستگی شما نشود مطالعه کنید. دانلود مرورگر سافاری اپل را از وبلاگ تاپ دانلود به شما پیشنهاد می دهیم. در ضمن نرم افزار مرورگر اپل ,نسخه قابل نصب بر روی ویندوز است.

Apple Safari 5.0.4 - مرورگر سافاری اپل


دانلود فلش پلیر برای مرورگر اینترنت

با پیشرفته شدن مرورگر ها و نرم افزار های متصل به اینترنت که همراه با عدم جذابیت دچار کلیشه و سادگی بودند, فلش به مرورگرها راه پیدا کرد و وب را جذاب کرد. فلش پلیر امروزه نیاز هر مرورگر اینترنت است و نیاز هست که حتما بروز باشد که بتنواند به خوبی تمامی امکانات به کار برده در فایل فلش موجود در صفحه وب را نمایش دهد. امروزه 100 ها میلیون دستگاه به اینترنت متصل هستند و از مرورگر فلش برای نمایش فایلهای swf درون صفحات وب استفاده می شود. فلش پلیر جدید قابل نصب بروی Windows XP / 2003 / Vista / Windows7 / XP64 / Vista64 / Windows7 64 است. امیدواریم از دانلود پلاگین فلش پلیر برای مرورگر های اینترنت اکسپلورر و باقی مرورگر ها از جمله اپرا, کروم, آوانت, و... لذت ببرید.

Flash Player 10.3.181.26 for IE / Non IE browsers - دانلود فلش پلیر برای مرورگر اینترنت


Yahoo! Messenger 11.0.0.2009 Final - دانلود یاهو مسنجر 11 نسخه نهایی

اکثر کاربران اینترنت با نرم افزار پیغام رسان یاهو به نام یاهو مسنجر آشنا هستند و بیشتر ما از آن برای شرکت در کنفرانس ها، ارتباط با دوستان، شرکت در چت روم ها، مکالمات و بسیاری موارد دیگر استفاده می کنیم و امکاناتی همچون گفتگو با دوستان آنلاین ، گذاشتن پیغام برای دوستان لیست خود، مطلع سازی از ایمیل های جدید، پشتیبانی از فایروال های گوناگون، قابلیت ذخیره سازی و گرفتن پرینت از گفتگو ها، همچنین ارائه سرویس های PC-PC, PC-Phone و Phone-to-PC،اشتراک گذاری فایل و تصاویر، اتاق های مختلف چت، نمایش وبکم و بسیاری امکانات دیگر را نام برد.اما امروز بعد از مدت ها ارائه نسخه بتای این نرم افزار نسخه کامل آن بروی سایت یاهو منتشر شد.

Yahoo! Messenger 11.0.0.2009 Final - دانلود یاهو مسنجر 11 نسخه نهایی


صفحات

صفحه قبل 1 صفحه بعد

تبلیغات
ورود اعضا

ورود اعضا:
امکانات


Create your flash banner free online

نویسندگان:

ایمیل :
وضعیت وبلاگ :